6. Proposta d’índex en una seqüència didàctica

Amb el denominador comú dels apartats exposats i seguint el document ‘El currículum competencial a l’aula. Una eina per a la reflexió pedagògica i la programació a l’ESO’ publicat pel Departament d’Ensenyament, proposem el següent índex per a qualsevol programació didàctica de l’àmbit matemàtic d’una seqüència didàctica:

  1. Informació general. Fa referència al centre educatiu, curs, professorat i títol.

  2. Breu descripció de la seqüència didàctica. Descripció per a ser compartida amb l’alumnat a l’inici de la seqüència didàctica on s’explicita el context i el repte que es proposa.

  3. Competències bàsiques de l’àmbit

  4. Continguts

  5. Objectius d’aprenentatge

  6. Competències transversals

  7. Metodologia i gestió d’aula

  8. Mesures d’atenció a la diversitat

  9. Criteris i instruments d’avaluació

  10. Temporització

  11. Interdisciplinarietat/Transdiciplinarietat

  12. Recursos per a l’alumnat

torna